برگزاری این دوره از مراسم که برعهده معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات است، از 14 مهرماه آغاز و تا30 آبان ادامه دارد که پس از ارزیابی های لازم و مشخص شدن نتایج، در مراسمی در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری، شرکت های برتر در این حوزه معرفی می شوند.
در همین زمینه، شنبه گذشته جلسه ای برای توجیه مدیران کیفیت شرکت های متقاضی برگزار و نکات مهم و راهنمایی های لازم درباره مراحل مختلف این جایزه به شرکت کنندگان تشریح شد.
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تصویب سازمان ملی استاندارد از سال 90 آغاز و تاکنون هفت دوره آن برگزار شده است.
جایزه مذکور در سال گذشته با حضور 15 شرکت برگزار و در مجموع از سال 90 تاکنون تعداد 146 شرکت در این جایزه بخشی حضور یافته که مهم ترین آنها اپراتورهای تلفن همراه، FCP ها و شرکت های SAP و بانکداری الکترونیک بودند.
در هفتمین دوره این جایزه که سال گذشته برگزار شد، «گروه فنآوری ارتباطات و اطلاعات (شاتل)» و «موسسه فرهنگی دیجیتال کلید طلایی جهان معاصر» رتبه اشتهار به کیفیت چهار ستاره و «معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده»، اشتهار به کیفیت 3 ستاره و همچنین «شرکت سفیر آبی آرام» و «شرکت حلما گستر خاورمیانه»، رتبه اشتهار به کیفیت 2 ستاره را به دست آوردند.
انتهای پیام/