سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرشاد پیوس در سمنان:

برگزاری مسابقات ورزشی در افزایش انگیزه داوطلبان هلال احمر به کار جمعی موثر است

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هلال احمر تعامل ورزشی ایران با دیگر کشورها را بهبود بخشید و با برگزاری رویدادهای برون‌مرزی می‌توان به هم‌افزایی بین ایران و سایر کشورها کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد پیوس کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سالن هلال سمنان گفت: در واقع هلال احمر تعامل ورزشی ایران با دیگر کشورها را بهبود می‌بخشد و انتظار می‌رود در این راستا تلاش‌های بیشتری را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در افزایش انگیزه داوطلبان هلال احمر به کار جمعی موثر است و مسابقات ورزشی بین استان‌ها توسط هلال احمر نیز می‌تواند روحیه مشارکت‌های مردمی را افزایش و داوطلبان را به‌سوی کار تیمی بهتر سوق دهد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال بابیان اینکه برگزاری رویدادهای ورزشی می تواند ضمن انگیزه بخشی به کارکنان یک مجموعه مردم را نیز به ایجاد نشاط اجتماعی سوق دهد، ابراز داشت: انجام روزانه ۱۵ دقیقه فعالیت ورزشی به همگان توصیه می‌شود که نهادینه شدن این امر در جامعه به ایجاد جامعه سالم کمک می‌کند.

انتهای پیام / گ

حضور فرشاد پیوس در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.