سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای  تئاتر خیابانی با موضوع کودک در همدان

داور هیئت انتخاب تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: در این بخش از میان 9 آثار معرفی شده 2 اثر با موضوع کودک و حقوق شهروندی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی قلعه، داور هیئت انتخاب تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به معرفی انتخاب آثار 9 نمایش خیابانی برای اجرا در بیست و پنجم جشنواره اشاره کرد و افزود: داوران بخش خیابانی در انتخاب آثار سعی کردند نمایش‌هایی که بیشتر با موضوع کودکان همخوانی داشته باشد را انتخاب کنند.

وی ملاک انتخاب نمایش‌ها را کیفیت اجرای آنها عنوان کرد و ادامه داد: اگر شرایطی برای اجرای زنده نمایش‌ها فراهم شود، انتخاب آثار عادلانه‌تر شده و آثار با کیفیت‌تری به جشنواره می‌آیند.

داور هیئت انتخاب تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از مهمترین مشکلات در انتخاب آثار خیابانی را ارسال آثار به صورت فیلم دانست و اضافه کرد: این رویداد بزرگ با موفقیت‌ها و مشکلاتی همراه بوده و لازم است پس از پایان جشنواره، خانه تئاتر آسیب‌شناسی کرده تا مشکلات رفع شود.

قلعه گفت: این جشنواره حامل پیام صلح، دوستی و احترام به حقوق کودکان و ترویج آن به همه جهانیان است و تلاش ما در انتخاب آثار پرداختن بیشتر به این مؤلفه‌ها بود.

انتهای پیام/ب

2 تئاتر خیابانی با موضوع کودک در همدان اجرا می شود

برچسب ها: تئاتر ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.