سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبرداد؛

۲۱۶ فقره کارت هوشمند رانندگان در استان زنجان صادرشده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ازابتدای سالجاری تاکنون ۲۱۶ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۶۹ فقره کارت هوشمند ناوگان باری در استان صادرشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبراظهار داشت: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا با استفاده از ۴ هزار و ۶۰۱ دستگاه انواع تریلی، کامیون، کامیونت و وانت بار مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه سالجاری، 4 میلیون و 22 هزار و 443تن انواع کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل استان زنجان جابجا شده است افزود:عمده کالا‌های جابجا شده از مبدا استان به ترتیب خاک معدنی با ۷۱۴ هزارو ۳۰۰ تن، سیمان با ۷۰۳ هزارو ۷۸۴ تن، سیلیس با ۲۰۳ هزارو ۷۱۰، بوده است و میلگرد و گازوئیل و گندم درجایگاه بعدی قراردارند.

علی اکبری ادامه داد: عمر متوسط ناوگان باری حمل ونقل کالای استان برابر ۱۶، ۸۹ سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل و نقل کالای کشوری (۱۷ سال) از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

علی اکبری درخصوص صدور کارت هوشمند رانندگان وناوگان بیان داشت:کارت هوشمند رانندگان مدرک شناسایی رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای است وهرگونه فعالیت رانندگان برون شهری اعم از مسافربری و باری بدون داشتن این کارت ممنوع است وازابتدای سالجاری تاکنون ۲۱۶ فقره کارت هوشمند رانندگان و ۱۶۹ فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادرشده است.

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالاست که امکان ذخیره سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
 

جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا در استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.