سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحاد خوبی بین شیعه و سنی در استان بوشهر حکم‌فرماست

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت وحدت بین امت اسلامی گفت: اتحاد و انسجام بسیار خوبی بین شیعه و سنی در استان بوشهر حکم‌فرماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع اهل سنت بوشهر عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم که قلوب امت اسلامی به هم نزدیک شود و وحدت و انسجام جامعه اسلامی بیشتر شود.

وی با بیان اینکه تقویت وحدت در بین امت اسلامی یک تکلیف است، تصریح کرد: وحدت و پرهیز از تفرقه در بین امت اسلامی مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و در همیشه تاریخ باید این اتحاد و همدلی وجود داشته باشد.

استاندار بوشهر اتحاد و همدلی را نعمتی بزرگ دانست و افزود: باید از این نعمت به خوبی مراقبت کنیم و به دشمنان اجازه ندهیم که نقشه‌ها و دسیسه‌های خود برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را عملی کنند.

وی با بیان اینکه بقای جامعه اسلامی نیازمند باهم‌بودن و اتحاد و همدلی امت اسلامی است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبران آن همواره به دنبال ایجاد وحدت در بین جوامع اسلامی بوده‌اند و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر وحدت دارند.

گراوند از قرآن کریم به عنوان بزرگترین سرمایه مسلمانان و اولین محور وحدت نام برد و خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) نیز از دیگر محور‌های اتحاد اسلامی است که همه باید حول قرآن و پیامبر اسلام برای تقویت وحدت تلاش کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان اسلامی با همراهی برخی از سران کشور‌های اسلامی برای جنگ‌افروزی در سطح منطقه بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا بین امت‌های اسلامی جنگ و کشتار راه بیاندازند و اکنون در برخی مناطق شاهد وقوع جنگ‌هایی هستیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در استان بوشهر شاهد اتحاد و انسجام بسیار خوبی بین امت اسلامی هستیم و همه اهل سنت و تشیع علاقمند به این نظام و انقلاب هستند و وحدت بسیار خوبی وجود دارد.

وی گفت: باید مراقبت کنیم که این اتحاد و همدلی دچار مشکل نشود و اجازه ندهیم که دشمنان به خواست خود مبنی بر تفرقه امت اسلامی دست یابند.

انتهای پیام/م

لزوم تقویت وحدت بین امت اسلامی

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.