سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اعضای ۲ باند سارق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: اعضای ۲ باند سارق که اقدام به سرقت خودرو و سایبان‌های گلزار‌های شهدا کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ همایون بخشی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر پلدختر طی ۲ عملیات جداگانه موفق شدند ۲ باند تبهکار سرقت خودرو و سایبان‌های گلزار شهدا در روستا‌های اطراف را متلاشی کنند.

وی افزود: در یک عملیات از یک دستگاه نیسان سایپا ورق‌ها و سایبان‌های سرقتی کشف و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در عملیات دیگر باندی که سرقت خودرو می‌کرد و سپس با اوراق کردن خودرو‌ها در شهرستان‌های دیگر استان آن‌ها را قطعه فروشی می‌کرد دستگیر شد.

وی افزود: سارقان مدارک خودرو‌ها را جعل و با استفاده از وضعیت سند نمره اقدام به تشکیل یک خودرو کامل با اسناد جعلی می‌کردند و آنرا به فروش می‌رساندند.

سرهنگ بخشی خاطر نشان کرد: در نهایت از این ۲ باند دستگیر شده یک دستگاه خودرو سایپا توقیف و یک دستگاه خودروی سواری سرقتی که در شهر‌های مجاور به سرقت رفته بود و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: در این عملیات‌های جداگانه چهار نفر سارق دستگیر، یک دستگاه خودرو یک دستگاه موتورسیکلت کشف و چهار نفر تحت تعقیب می‌باشند.

انتهای پیام /د

اعضای ۲ باند سارق در پلدختر دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.