سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اطلاع رسانی هنرمندانه و گسترده:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی در معرض افکار عمومی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بایستی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در معرض افکار عمومی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ششمین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، بعدازظهر سه‌شنبه ۲۹ آبان ۹۷ در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این نشست، با تبریک و گرامیداشت هفته وحدت سالروز میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، و تقارن آن با هفته بسیج گفت: دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی بایستی با اطلاع‌رسانی هنرمندانه و گسترده و در قالب نمایشگاهی گویا، در معرض افکار عمومی بویژه جوانان و دانشگاهیان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این دستاورد‌ها و موفقیت‌های مختلف نظام اسلامی در برهه‌ها و عرصه‌های گوناگون نتیجه کار برای رضای خدا و اخلاص در عمل بوده است تأکید کرد: مدیران و مسئولان در ارائه گزارش این دستاوردها، بایستی این دو امر مهم یعنی رضایت الهی و اخلاص را سرلوحه کار قرار دهند تا از اجر معنوی آن بهره‌مند شوند.

نکونام همچنین خواستار تدوین کتاب دستاورد‌های انقلاب اسلامی به تفکیک شهرستان‌های ۹ گانه استان و با محوریت مناطق محروم و روستایی شد و افزود: ارائه گزارش جامع از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون و مقایسه آن با دوران ستمشاهی، سبب ایجاد افتخار و امید در جامعه می‌شود و انگیزه را برای ساختن آینده بهتر، تقویت می‎کند.

گفتنی است: در این نشست که معاونین استاندار، ائمه جمعه، فرمانداران و مدیران و مسئولان دسگاه‌ها و نهاد‌های مختلف حضور داشتند، چند نفر از فرمانداران به ارائه گزارش جامع دستاورد‌های نظام اسلامی در شهرستان مربوطه پرداختند و دیگر اعضا، نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص انعکاس شایسته این دستاورد‌ها بیان کردند.

۲۲ بهمن ۱۳۹۷ چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که برنامه‌های نکوداشت آن، با شعار محوری «افتخار به گذشته، امید به آینده» اجرا می‌گردد.

انتهای پیام/ش

نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.