سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صوفی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پارلمان اصلاحات هنوز وجود خارجی ندارد/قطعا به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری دوم انتقاداتی وجود دارد/ورود قطعی شورای عالی به مصادیق انتخاباتی در جلسات آینده

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان انتقادات به شورای عالی را طبیعی دانست و گفت: قطعا به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری دوم انتقاداتی وجود دارد و اکنون هم که شورای عالی سوم تشکیل شده نظراتی مطرح شده است.


علی صوفی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بلاتکلیفی وضعیت پارلمان اصلاحات گفت: طرح پارلمان اصلاحات باید ابتدا به تصویب برسد و سپس نحوه فعالیت این مجموعه از نظر موازی کاری بررسی شود، اما در حال حاضر به دلیل این که این نهاد وجود خارجی ندارد نباید آن را با شورای عالی مقایسه کرد.

وزیر تعاون دولت اصلاحات گفت: اکنون شورای هماهنگی و شورای عالی سیاستگذاری تنها نهاد‌های اصلاح طلب برای مدیریت و ساماندهی این جریان هستند.

وی بار دیگر تصریح کرد: نهادی تحت عنوان پارلمان اصلاحات وجود ندارد، هر زمان که طرح پارلمان اصلاحات در کمیته سیاسی شورای هماهنگی بررسی شد و در صحن علنی شورای هماهنگی هم به تصویب رسید آن زمان می‌توان گفت نهادی به نام پارلمان اصلاحات وجود خارجی دارد.

صوفی در پاسخ به این سوال که کدام نهاد اصلاح طلبان را در امور انتخاباتی مدیریت و ساماندهی می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها نهادی که اصلاح طلبان را در امور انتخاباتی مدیریت و ساماندهی می‌کند شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است.

وی درباره انتقادات برخی شخصیت‌های اصلاح طلب به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: علت انتقادات را باید از خود منتقدین پرسید، بنده انتقاد را امری طبیعی می‌دانم، قطعا به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری دوم انتقاداتی وجود دارد و اکنون هم که شورای عالی سوم تشکیل شده نظراتی مطرح شده است.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره شروع فعالیت‌های انتخاباتی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: شورای عالی اکنون باید مراحلی را طی کند، بعد از آن قطعا وارد بحث انتخاباتی می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.