سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اظهار بی‌اطلاعی ظریف از اقدام «نصیری‌احمدآبادی» برای درخواست تابعیت/ ورود کمیسیون امنیت ملی به این موضوع

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: موضوع ممنوع‌الخروجی و درخواست تابعیت از رئیس بخش مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد را از دستگاه‌های مختلف پیگیری می‌کنیم تا ببینیم چه میزان جدی است.


حشمت‌الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع ممنوع‌الخروج شدن میثم نصیری احمدآبادی رئیس بخش مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی، گفت: بنده درباره این موضوع با ظریف وزیر امور خارجه صحبت کردم اما او اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی افزود: ظریف بیان کرد که این مسئله را از طریق مسئول یکی از نهادها شنیده و مربوط به دو ماه پیش است و در جریان جزئیات آن قرار نداشت.

فلاحت پیشه تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بحث درخواست تابعیت نصیری و ممنوع‌الخروج شدن وی را از طریق دستگاه‌های مختلف پیگیری خواهد کرد تا از جدی بودن این این موضوع مطلع شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دو تابعیتی‌ها نمی‌تواند در کشور ما مدیر شوند، اظهار کرد: دو تابعیتی‌ بودن جرم نیست و ایرانی‌های دو تابعیتی می‌توانند آزادانه در کشور رفت و آمد داشته باشند اما بحث نصیری از این موضوع جدا است و باید ابتدا از دستگاه‌های مختلف پیگیری شده تا بتوانیم اظهارنظر رسمی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.