سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی ها فصل جدیدی از تاریخ و توسعه استان را آغاز می کنند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما همدانی ها فصل جدیدی از تاریخ و توسعه استان را شروع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان و تودیع و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه امروز هم برگ دیگری از تاریخ استان همدان و توسعه این دیار به شمار می‌رود افزود:  امروز با رفتن نیکخبت از استان (نیکبخت) تمام نمی‌شود زیرا با حضور شاهرخی به عنوان معاون ایشان مسیر توسعه استان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به  اینکه همه باید مسیر مورد نظر مقام معظم رهبری را طی کنیم، ادامه داد: وضعیت کشور ویژه است و جای هیچ کشمکش و افتراقی نیست فقط باید به فکر خدمتگذاری به مردم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه آقای نیکبخت در دوران مسئولیت خود در استان دلسوز بود و دلسوزی کرد، گفت: معتقدم ایشان مدیر کاربلدی بود، با تمام مسوولان برای توسعه استان در ارتباط بود.

وی با اشاره به اینکه تلفن آقای نیکبخت همیشه در دسترس بود و مدام برای توسعه استان فعال، بیان کرد: فضای استان برای کار مهیاست، وضعیت اقتصادی امروز برای مدیریت و کار سخت است اما هماهنگی‌ و همراهی در همدان کارها را آسان خواهد کرد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه استان همدان امسال در صدر اخبار ملی قرار داشت، گفت: امروز سازمان برنامه و بودجه نیز به این رسیده که همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری کشور معرفی شود و این کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه در مجموع آقای نیکبخت برای استان کار کرد هرچند نقدهایی نیز وجود دارد، گفت: باید قدردان زحمات ایشان بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سید سعید شاهرخی استاندار جدید همدان نیز کار سختی در پیش دارد، گفت: امروز با رفتن نیکخبت از استان (نیکبخت) تمام نمی‌شود زیرا با حضور شاهرخی به عنوان معاون ایشان و استاندار آینده مسیر توسعه استان ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه استان همدان صاحب‌نام است، گفت: دروازه توسعه استان باز شده و اعتقاد من این است که استان همدان با تمام ظرفیت خود را نشان می‌دهد.

حاج‌بابایی با بیان اینکه اقدامات بزرگی در استان در حال شکل‌گیری است، اصافه کرد: استان در مسیر توسعه قرار گرفته که تداوم آن نیازمند پیگیری است بنابراین مدیران باید کمک کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه باید به قدرت جمهوری اسلامی فکر کنیم، خاطرنشان کرد: امروز موضع همه ما موضع جمهوری اسلامی و تقویت نظام است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه با اشاره به نگاه اعتدالی آقای شاهرخی تأکید کرد: منتظریم آقای شاهرخی را به عنوان استانداری قوی در همدان ببینیم که با توانی که در ایشان سراغ داریم جز این نخواهد بود.

وی با بیان اینکه همه مدیران و نمایندگان استاندار جدید را همراهی خواهند کرد، گفت: همه این همدلی‌ها در راستای پشتیبانی از همدان و ظرفیت‌های آن خواهد بود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه فضای استان همدان رو به تعالی است و رسانه‌ها نیز در این زمینه همراهی لازم را دارند، گفت: امیدواریم مسیر استان همچنان به سمت خدمتگذاری پیش رود.

انتهای پیام/ج

 

همدانی ها فصل جدیدی از تاریخ و توسعه استان را آغاز می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.