سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق فروشگاه‌های شمال پایتخت را شناسایی کنید + عکس

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انتشار تصویر سارق اجناس و کارت‌های عابربانک صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌های تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره انتشار تصویر سارق اجناس فروشگاه‌های تهران اظهار کرد: متهم به بهانه خرید شارژ تلفن همراه و سایر اقلام در فروشگاه‌های مختلف حاضر شده و در فرصتی مناسب با سرقت کارت عابربانک مغازه‌داران به برداشت پول از حساب آن‌ها اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متهم به این شیوه در نقاط مختلف شهر تهران به ویژه سعادت آباد اقدام به سرقت می‌کند، افزود: این فرد با حضور در فروشگاه‌های مختلف و پس از به دست آوردن رمز کارت عابربانک صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در فرصتی مناسب کارت آن‌ها را سرقت می‌کند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در خصوص اظهارات یکی از مالباختگان گفت: یکی از مشتریان برای خرید شارژ تلفن همراه به مغازه‌ مراجعه کرد، از طریق دستگاه پز شارژ تهیه کردم و پس از تحویل دادن به مشتری و تسویه حساب با وی، کارت را کنار دستگاه پز قرار دادم. پس از چند دقیقه زمانی که سراغ کارت عابر بانکم رفتم، هر چه گشتم نتوانستم آن را پیدا کنم و در نهایت با کنترل دوربین‌های مداربسته داخل مغازه متوجه شدم کارت عابربانک توسط همان مشتری که برای تهیه شارژ تلفن همراه به مغازه آمده بود، سرقت شده که در ادامه از طریق پیامک بانکی متوجه شدم مبلغ 2 میلیون و 800 هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

سرهنگ معظمی تصریح کرد: هماهنگی لازم جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم با بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 15 تهران انجام شده است، لذا از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند و اطلاعاتی از مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51069044 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت خاطر نشان کرد: شهروندان در نگهداری از کارت‌های عابربانک خود دقت کنند و رمز خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند و رمز کارت خود را هر چند وقت یکبار تغییر دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.