سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رخ به رخ خطرناکترین نوع تصادف در روزهای بارانی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: باتوجه به پیشبینی وقوع بارش باران طی روزهای پایانی هفته در سطح استان، شرایط رانندگی در این زمان ها که جاده ها لغذنده هستند بسیار حائز اهمیت می باشد. 

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سرهنگ  محمدحیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: بارش باران در اکثر مناطق استان سبب لغزندگی جاده ها خواهد شد از این رو رانندگان باید نسبت به نکات ایمنی تردد درجاده های استان ازسرعت وشتاب خودداری نمایند.

سرهنگ حیدری خطاب به رانندگان توصیه کرد: آماده مواجه شدن با پدیده های زمستانی مانند مه گرفتگی و لغزندگی ناشی از بارشها باشند و تجهیزات زمستانی با خود همراه داشته باشند.

وی درخصوص علل سرخوردن خودروها در روزهای بارانی نیز گفت: ترمزگرفتن و گاز دادن بیش از حد و حرکت دادن سریع فرمان توسط رانندگان از عوامل سرخوردگی وسایط نقلیه به شمار می رود.

رئیس پلیس راه استان همچنین از رانندگان خواست که نسبت به رفع مشکلات خودرو ازجمله ترمزهای معیوب و فرسوده، لاستیک های صاف یاکم باد که احتمال سرخوردن درجاده را افزایش می دهند اهتمام لازم را داشته باشند.

سرهنگ حیدری در پایان و با توجه به علل عمده تصادفات چند روز اخیر هشدار داد: ارتکاب تخلف سبقت ممنوع و انحراف به چپ در راههای فرعی و اصلی دوطرفه ، منجر به وقوع خطرناک ترین نوع تصادف یعنی رخ به رخ می شود که جان تعدادی از شهروندان را گرفته است.

انتهای  پیام/ز

 

علل سرخوردن خودروها در روزهای بارانی

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.