سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداحافظی استاندار همدان از جشنواره های تئاتر کودک و نوجوان

چراغ بيست و پنجمين جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان دیشب با برگزاری جشنی شاد و تقدير از محمدناصر نيکبخت استاندار پيشين همدان روشن شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،استاندار همدان  که امروز کرسی خود را تحویل استاندار جدید می دهد در اين آيين گفت: همدان قطب فرهنگی کودک و نوجوان کشور است که اين مهم جای خوشحالی و مباهات است.

نيکبخت اضافه کرد: از سيد سعيد شاهرخی استاندار جديد، محبوب و دلسوز استان می خواهيم که در رابطه با بازگرداندن جشنواره فيلم کودک و نوجوان به اين ديار تلاش ارزنده ای را به کار گيرد.

وي با بيان اينکه لقب قطب فرهنگ و هنر شايسته همدان است، اظهار داشت: با روی کار آمدن استاندار جديد همدان رو به تعالی است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان نيز در اين آيين گفت: بيست و پنجمين دوره جشنواره بين المللی تئاتر کودک و نوجوان با رويکرد تحول و شادی آغاز شد.

عليرضا درويش نژاد افزود: توجه به شادي و نشاط مردم خواسته رهبر معظم انقلاب است و در اين راستا بيست و پنجمين جشنواره بين المللی تئاتر کودک و نوجوان آيين های شاد و مفرحی را برايی شهروندان و مخاطبان خود رقم مي زند.

رئيس اين دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: در اين جشنواره حدود 50 نمايش صحنه ای و خيابانی اجرا می شود و هنرمندان 13 کشور خارجی در اين رويداد بزرگ هنری شرکت مي کنند.

بيست و پنجمين جشنواره بين المللی تئاتر کودک و نوجوان از 28 آبان تا چهارم آذر به دبيری مريم کاظمی با شعار «کودک و حقوق اجتماعيیو کودک و حقوق شهروندی» در شهر تاريخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ا

جشنواره تئاتر با تقدیر از استاندار همدان  آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.