سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصی/ امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سامانه شفافیت حقوق نمایندگان به کجا رسید؟ +جزییات

عضو هیئت رئیسه مجلس به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بارگذاری سامانه شفافیت حقوق نمایندگان پرداخت.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بار گذاری سامانه شفافیت حقوق نمایندگان، اظهار کرد: جلسه‌ای در هیئت رئیسه به منظور بررسی این سامانه برگزار شد که بر اساس آن انصاری رئیس سازمان اداری استخدامی گفت که باید یک نفر از مجلس معرفی شود تا با دریافت رمز کاربری سامانه حقوق نمایندگان را بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: لاریجانی: دستور بارگذاری حقوق نمایندگان مجلس در سامانه رسمی صادر شده است

وی افزود: قرار بر این شد که نوری قزلجه معاون اجرایی رئیس مجلس یک نفر را به سازمان استخدامی معرفی کند تا حقوق نمایندگان را در این سامانه ثبت کند.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به زمان بارگزاری این سامانه در پایان خاطرنشان کرد: باید مصوبه هیئت رئیسه توسط مدیر کل صحن مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
با سلام. عدالت اجتماعی بیان می کند . که هر کس در جامعه ای درامد ماهانه اش کمتر از سقف تعیین شده توسط دولتشان باشد. از پرداخت مالیات معاف ،و شامل دریافت یارانه نقدی و غیر نقدی دولتشان می باشد .خوشبختانه الان اکثریت گردش مالی مردم با کارت بانکی است . و براحتی ذولت می تواند عدالت اجتماعی را اجرا کرد . یعنی براحتی می توان عدالت حضرت (ع) را در جامعه اجرا کرد . و یارانه را فقط به مستحق داد .دیگر دادن یارانه به ثروتمندان معنی ندارد
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
ایجاد سامانه شفافیت آراء نمایندگان نیز واجب است و موجب عملکرد بهتر نمایندگان خواهد شد و مردم در رای گیری مشارکت بیشتری خواهند کرد.