سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار ۹۰ فرزند غیر یتیم خراسان شمالی از حمایت خیران

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۹۰ فرزند خانوار‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در انتظار یاری خیران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، وحدانی سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۱۰۸ کودک نیازمند در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند ، گفت: سه هزار و ۱۸ نفر از این کودکان از حمایت خیران بهره‌مند هستند و باقی‌مانده نیز بدون حامی هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین برای کیفیت بخشی به زندگی کودکان با سرپرست بیمار ، سالمند ، زندانی و نیازمند درزمینهٔ معیشتی ، تحصیلی ، درمان ، مسکن با مشارکت خیران و حامیان اجرا می‌شود ، افزود: با توجه به نیاز‌های بالای کودکان در بخش‌های تحصیلی ، معیشتی ، درمانی کمیته امداد استان به‌تنهایی قادر به رفع همه مشکلات نیازمندان به‌ویژه ایتام و محسنین نیست بر این اساس توجه ویژه نیکوکاران زمینه خدمات‌دهی بیشتر به این قشر از جامعه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون سه هزار و ۳۱۱ یتیم، تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، بیان کرد: تمام ایتام تحت حمایت این نهاد از نعمت پدر معنوی بهره‌مند هستند.

وحدانی اظهارکرد: امسال ۱۰ میلیارد تومان توسط حامیان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت استان کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۲۷ هزار و ۵۶۸ حامی از شش هزار و ۴۳۰ فرزند خانواده‌های مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند ، افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد حامیان و خیران در حال اجرا است و در شش ماهه امسال هزار و ۲۲۸ حامی جدید به طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان پیوستند.

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی درباره واریز کمک خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: خیران می‌توانند از طریق کلیه کارت‌های عضو شتاب به‌وسیله خودپرداز بانک ملت و اینترنت بانک ملت کمک‌های خود را به دست کودکان برسانند و از طریق کد#۰۰۴۰*۷۴۱* سرانه فرزند معنوی خود را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: شماره‌حساب بانک ملت ۴۵۲۸۰۰۳۹۸۸ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۴۸۸۰ نیز در اختیار خیران قرار دارد.

انتهای پیام / ب 

هم‌اکنون بیش از سه هزار یتیم تحت حمایت کمیته امدادخراسان شمالی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.