سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات:

مسابقه داستان نویسی وحدت رمز پیروزی در مه ولات برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات گفت:به مناسبت هفته وحدت مسابقه داستان نویسی "وحدت رمز پیروزی " در مه ولات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی عسکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات گفت: همزمان با ایام هفته وحدت مسابقه داستان نویسی "وحدت رمز پیروزی " به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مشارکت اداره آموزش و پرورش و انجمن داستان نویسی شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان و نویسندگان شهرستان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه ۳ آذر ماه در این مسابقه شرکت نمایند، تصریح کرد: علاقه مندان می‌تواند آثار خود را جهت شرکت در این مسابقه به روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد فرهنگی اداره آموزش و پرورش و یا انجمن داستان نویسان تحویل دهند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات با بیان اینکه شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد می‌باشد، گفت: در صورت استقبال نویسندگان مه ولات کارگاه تخصصی با حضور اساتید استانی برگزار خواهد شد.

عسکری  هدف از برگزاری گردهمایی هنرمندان مه ولات را گرامیداشت اهل فرهنگ و هنرخواند و افزود: برگزاری شب شعر با موضوع هفته وحدت نیز از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این ایام می‌باشد.

انتهای پیام//م. م
 

برگزاری شب شعر به مناسبت هفته وحدت در مه ولات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.