سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی ایرانجوان برابر شهرداری همدان در خانه

تیم‌های فوتبال ایرانجوان بوشهر و شهرداری همدان در دیداری تماشایی و پربرخورد به تساوی دو بر دو دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم‌های فوتبال ایرانجوان بوشهر و شهرداری همدان از هفته دهم لیگ دسته دوم کشور در دیداری جذاب در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

ایرانجوان ابتدا بازی را در دست گرفت، ولی رفته رفته تیم مهمان مالک بازی شد و به خوبی از فضای بین هافبک‌ها و مدافعان ایرانجوان استفاده کرد و حملات خود را از جناح راست خود و چپ ایرانجوان طراحی  و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.

شهرداری همدان خیلی زود از برتری خود استفاده کرد و مجید شعبانی در دقیقه ۱۳ موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند که پس از این گل نیز شهرداری عقب ننشست و موقعیت ایجاد کرد، اما این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم ایرانجوان برای جبران گل خورده روی دروازه شهرداری ایجاد موقعیت کرد و سجاد مشایخ کاپیتان و مدافع پیش تاخته بوشهری‌ها موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

پس از این گل بازی متعادل دنبال شد، ولی حملات شهرداری خطرناک‌تر بود و دو موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد تا این تیم در دقیقه ۸۳ با گلزنی حامد میرزایی به گل دوم این دیدار برسد.

 حملات ایرانجوان در دومین دقیقه وقت اضافه جواب داد و در شلوغی جلوی دروازه و از روی دخالت سجاد مشایخ محمد رضا احمدی موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و این دیدار جذاب و پربرخورد با همین نتیجه پایان یافت.

انتهای پیام/م

فرار بزرگ ایرانجوان در دقیقه ۹۰

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.