سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ ۱۵۱ واحد ساختمانی در ۶ ماه اول سال در تربت جام

مسئول واحد اجرائیات و جلوگیری از تخلفات ساختمانی شهرداری تربت جام از پلمپ ۱۵۱ واحد ساختمانی متخلف در ۶ ماه اول امسال خبر داد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خسرو سرور احمدی مسئول واحد اجرائیات و جلوگیری از تخلفات ساختمانی شهرداری تربت جام با بیان اینکه این اقدام در راستای ساماندهی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه استحفاظی شهرستان تربت جام با کنترل و نظارت بر ساختمان‌های سطح شهر انجام شد، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و عوامل واحد اجرایی شهرداری تربت جام در سطح شهر  تعداد ۷۵۵ مورد اخطار برای مالکان صادر گردید که از این تعداد ۱۵۱ مورد بدلیل عدم توجه به اخطار‌ های صادره با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه این واحد اجرایی زیرنظر اداره شهرسازی و معماری شهرداری می‌باشد، متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و اخذ مجوز‌های لازم در خصوص رفع مشکلات به این اداره معرفی می‌شوند.

مسئول واحد اجرائیات و جلوگیری از تخلفات ساختمانی شهرداری تربت جام ادامه داد: واحد اجرائیات و جلوگیری ازتخلفات ساختمانی شهرداری تربت جام با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و بدون مجوز‌های لازم با هدف جلوگیری از ساخت و ساز بی رویه، غیراستاندارد و غیرقانونی بصورت قانونی برخورد و برای متخلفین پرونده تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام//س.ج
 

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.