سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل بسیج مردمی درمنطقه غرب آسیا از تاثیرات بسیج ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت : تشکیل بسیج مردمی درمنطقه غرب آسیا از تاثیرات بسیج ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام شمس الدین احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، به مناسبت هفته بسیج (5 آذر سال 1358، فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی برتشکیل بسیج مستضعفین) در نشست خبری با  خبرنگاران با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل موسس شجره طیبه بسیج ، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گفت : امام راحل با انتخاب و دستور تاسیس بسیج مستضعفین هنرنمایی بی بدیلی را انجام دادند که مصداق آن بر اساس آیه 24 سوره ابراهیم « آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه ای تشبیه کرد که ریشه اش ثابت و شاخه آن در آسمان است لَمْ تَرَ کَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَيِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُها ثابِتٌ وَ فَرْعُها فِي السَّماءِ » است.

وی ، با اشاره به گذشت 39 سال از تاسیس بسیج گفت : اکنون شجره بسیج یک درخت تنومند ، مستحکم و قوی با ریشه های قوی و شاخه های گسترده ای شده است که خروجی آن تشکیل بسیج مردمی درمنطقه غرب آسیا از جمله لبنان ، سوریه ، عراق ، یمن ، فلسطین ، پاکستان و افغانستان است.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ، بسیج دو شرط لازم با مسوولیت الهی و کافی با بصیرت افزایی و روشنگری بر اساس آیات قرآنی و فرامین فرماندهی کل قوا دارد.

حجت الاسلام احمدی ، آماده باش کامل بسیج را در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با راهبرد ایمان و رشد و توسعه تاکید کرد و گفت : رسالت سنگین بسیج دفاع همه جانبه و آماده باش کامل از نظام با ایجاد نیروهای مستحکم و قوی است.

 رسالت بسیج بسترسازی برای ظهور و مهدویت است

وی ، رسالت بسیج را بسترسازی برای ظهور و مهدویت دانست و گفت : بسیج تا کنون امتحانات سنگین دفاع مقدس و سایر ماموریت های انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته است که برای شناخت ،تعریف و ترسیم راهبردهای آن باید باید موسس ، معمار و پاسبان آن یعنی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را بشناسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ، دفاع از ارزش های اسلامی ، تلاش برای حکومت جهانی اسلام ، دفاع از ارزش ها ، مدیریت حفظ دستاوردهای انقلاب ، مجاهدت برای تحقق ارزش های الهی ، عدالت طلبی ، استقلال طلبی، عزت خواهی ، استکبارستیزی و مبارزه با با ظلم و ستم و جهاد فی سبیل الله و شهادت طلبی را از شاخصه های بسیج و شناسنامه آن برشمرد و گفت : تلاش بسیج تبیین این شاخصه ها در جامعه و بطن مردم است.

 پشت پرده کشتار مظلومین یمن کینه ورزی و انتقام گیری وهابی سعودی است

حجت الاسلام احمدی ، در ادامه با تاکید بر اینکه یمن به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است ،گفت: در یمن جبهه کفر و الحاد و نفاق به سرکردگی آل سعود در برابر مظلومین قرارگرفته است.

وی ، با اشاره به اینکه  پشت پرده کشتار مظلومین یمن کینه ورزی و انتقام گیری وهابی سعودی است گفت: گناه مردم یمن اینست که می خواهند استقلال طلبی داشته  باشند واجازه نمی دهند کسی به آب و خاک آنها تعرض کند و از آرمان های خود دفاع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با تاکید بر اینکه یمنی ها اجازه نمی دهند دشمنان حتی یک وجب از خاک آنها را تصرف کند ، گفت: آل سعود و استکبار  مساله یمن را پیچیده کرده و نمی خواهند آنها حق طبیعی استقلال خود را داشته باشند.

به گفته حجت الاسلام احمدی ، امروز مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کشتار وحشیانه مظلومان در یمن و ظلم و جنایت دشمنان در این کشور و قتل عام زنان، کودکان، مدارس، بیمارستان ها، محافل عروسی  و هر گونه اجتماع مردم آن سکوت کرده اند.

وعده خداوند یاری و پیروزی مظلومان بر ظالمان است

وی ، با تاکید بر اینک مردم یمن با روحیه مقاومت، جهاد و استقامت و اعتقاد به وعده های حق الهی در پیروزی بر ظالمان  دفاع همه جانبه از تمامیت ارضی خود دارند ،گفت : سرنوشت یمن از نگاه رهبری اینست که بینی آل سعود با جنگ در یمن به خاک مالیده خواهدشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در پایان تصریح کرد:  عاقبت سران سعودی در نوکری استکبار مثل عاقبت صدام در نوکری آمریکا خواهد شد و وعده های حق الهی با مقاومت طلبی و شهادت طلبی یمنی ها با افتخار و سربلندی محقق خواهد شد و  سران استکبار سقوط خواهندکرد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، یمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.