سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس فتا کرمانشاه با طرح «پانجی‌آ» سراغ داروفروشان فضای مجازی می‌رود

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از اجرای موفقیت‌آمیز طرح «پانجی‌آ» توسط این پلیس در راستای برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از اجرای موفقیت‌آمیز طرح «پانجی‌آ» توسط این پلیس در راستای برخورد با عرضه مواد دارویی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد.

وی گفت : طرح پانجی‌آ، در واقع طرح مبارزه با دارو‌های غیرمجاز و تقلبی است که از سال ۲۰۰۸ به صورت جهانی با هماهنگی سازمان اینترپل انجام شده در شهریورماه امسال این طرح در استان کرمانشاه برای برخورد با فروش دارو‌های تقلبی و غیرمجاز در فضای سایبری به اجرا در آمد.

وی عرضه مواد دارو در فضای مجازی را ممنوع اعلام کرد و بیان کرد : احتمال اینکه دارو‌هایی که در فضای مجازی تبلیغ و توزیع می‌شود غیراستاندارد، غیرمجاز بوده و یا از تاریخ مصرف آن‌ها گذشته باشد خیلی بالا است، علاوه بر این کلاهبردارن در برخی موارد اصلا دارویی برای بیمار نمی‌فرستند با وجودی که پول آن را دریافت کرده‌اند.

کریمی افزود : بیش از صد‌ها کانال در شبکه‌های اجتماعی با اجرای طرح پانچی‌آ در استان شناسایی و همچنین مقادیری دارو و تجهیزات پزشکی تقلبی نیز که در فضای مجازی آدرس دارند، جمع‌آوری شده است .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از صد‌ها کانال در شبکه‌های اجتماعی با اجرای طرح پانچی‌آ در استان شناسایی شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.