سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

دستگیری جاعلان سند زمین های بدون مالک در شمیران

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند جاعل اسناد و کلاهبرداری در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باند 10 نفره ای که اقدام به جعل اسناد زمین های بدون مالک و خرید و فروش این زمین ها می کردند توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی در رابطه با شیوه کار متهمان گفت: این افراد زمین های بدون مالک، ورثه ای در منطقه شمیرانات تهران  را شناسایی و با سند سازی، زمین ها را زیر قیمت بازار به فروش می رساندند.

سرهنگ تقی پور تاکید کرد: جرم متهمان کلاهبرداری در همه زمینه ها اعم از جعل اسناد و جعل مهر نهادهای رسمی است.

وی افزود: پس از دستگیری متهمان تعداد زیادی اسناد جعلی مدارک متعلق به شهروندان و اسناد جعلی زمین و همچنین مهرهای جعلی نهاد های رسمی کشور کشف و ضبط شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه آخرین معامله این افراد به ارزش 130 میلیارد تومان بود گفت: پس از دستگیری متهمان، پول هایی را که از شهروندان جهت خرید و فروش گرفته بودند را با توقیف حسابشان به مالباخته ها بازگرداندیم.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان به 10 فقره جعل سند و فروش قطعه زمین اعتراف کردند، گفت: تحقیقات از سردسته این باند در حال انجام است و دیگر اعضای باند به زندان معرفی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.