سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص۴۵۰وام به مددجویان کمیته امدادشهرستان‌های هشترود وچاراویماق

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۵۰وام به مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های هشترود و چاراویماق خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هشترود و چاراویماق بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به آبادانی مورد نظر مردم منطقه نرسیده و این امر نیازمند توجه بیشتر دولتمردان هست.

وی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس کمیته امداد کشور مقرر شد به هر کدام از ادارات کمیته امداد این دو شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان جهت رسیدگی هر چه بهتر به مدد جویان پرداخت شود.

امینی از اختصاص ۴۵۰ مورد وام به مدد جویان کمیته امداد شهرستان‌های هشترود و چاراویماق خبر داد.

وی افزود: ۱۶۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی پایاب سد سهند به آبیاری مکانیزه تجهیز شده اند و در سال آینده تمامی فاز‌های پنج گانه پایاب این سد با مشارکت کشاورزان و با استفاده از وام‌های بلاعوض هفت میلیون تومانی برای هر هکتار و با وام با درصد کم به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: پرداخت خسارت به سیل زدگان سال ۹۵، اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری برای مسیر گشایی سال آینده در هشترود، ساخت و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی، ایجاد اورژانس اجتماعی، اختصاص یک میلیارد تومان برای تملک اطراف مسجد جامع و ساخت اتوبان هشترود به مراغه از جمله اقداماتی هست که مجلس برای توسعه هشترود انجام داده است.

امینی اضافه کرد: با تلاش شهرداری هشترود چهره شهر در طول یک سال اخیر دگرگون شده و نهضت آسفالت در هشترود در بهترین جایگاه قرار دارد.

انتهای پیام/ش

۴۵۰وام به مددجویان کمیته امدادشهرستان‌های هشترود وچاراویماق اختصاص یافت

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.