سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه گفت : تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه پرداخت شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بهزاد جلیلیان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه تعداد کل پرونده‌های تسهیلات زلزله‌زدگان ارجاع شده به بانک‌های استان را ۱۴۶ هزار و ۴۶۷ مورد با رقم بیش از ۲۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی گفت : از این تعداد ۱۴۳ هزار و ۴۸۲ پرونده با رقم ۲۰ هزار و ۵۲۵۲ میلیارد ریال انعقاد قرار داد شده است.

جلیلیان تعداد پرونده‌هایی که تسهیلات آن‌ها پرداخت شده را نیز ۱۳۸ هزار و ۳۸۷ مورد با رقم ۱۷ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی عمده تسهیلات پرداخت شده را نیز مربوط به بانک مسکن با بیش از ۴۶ هزار مورد و بانک ملی با بیش از ۳۰ هزار مورد اعلام کرد.

به گفته جلیلیان، تسهیلات پرداخت شده شامل وام بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی شهری و روستایی، تعمیرات مسکن روستایی و شهری، مقاوم سازی و تسهیلات قرض‌الحسنه خرید کالا شهری و روستایی است.

وی با بیان اینکه پرونده‌هایی که انعقاد قرارداد شدند از نظر بانک کار پرداخت تسهیلات آن‌ها به پایان رسیده، یادآوری کرد: روند پرداخت با نظارت بنیاد مسکن صورت می‌گیرد تا تسهیلاتی که پرداخت می‌شود صرفا برای بازسازی هزینه شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دپو پرونده‌ای که در انتظار پرداخت تسهیلات باشد نداریم، خاطرنشان کرد: منتظر هستیم مابتفاوت تسهیلاتی که اضافه شده را نیز برای پرداخت به ما اعلام کنند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: اکنون روند کار در شعب بانکی مناطق زلزله زده کاملا روی روال افتاده، اما در زمان اعلام مابتفاوت‌ها احتمالا دوباره به تقویت نیرو‌های بانکی شعب مناطق زلزله زده نیاز باشد .

 

 

انتهای پیام/د

تعداد کل پرونده‌های تسهیلات زلزله‌زدگان ارجاع شده به بانک‌های کرمانشاه ۱۴۶ هزار و ۴۶۷ مورد است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.