سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی اقدامات صدا و سیمای قم

آثار توليد شده صدا و سيمای مرکز قم ويژه چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب امروز با حضور رئيس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامی رونمايی شد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،اين آثار شامل آثار توليد شده در بخش سيما، صدا، خبر، فضای مجازی، پژوهش، برون مرزی  و موسيقی است.

امروز همچنين از پايگاه اطلاع رسانی اقدامات صدا و سيما در چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی به نشانی http://qom.irib.ir/forty رونمايی شد.

در اين مراسم، نصرالله لطفی رئيس ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در سخنانی با قدردانی از رسانه ملی و صدا و سيمای مرکز قم، وظيفه همه رسانه ها را تبيين دستاوردهای انقلاب و تشریح کارنامه 40 ساله نظام به صورتی مستدل، منطقی و باور پذير عنوان کرد.

وی همچنين از صدا و سيما و ساير رسانه‌ها برای پوشش بسيار مناسب راهپيمايی 13 آبان قدردانی کرد.

وی از رسانه ها خواست عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرايی استان را برای چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب، مطالبه و منتشر کنند.

لطفی افزود: برنامه‌های ويژه امسال نبايد تنها به جشن و شادی خلاصه شود بلکه بخش اصلی اين برنامه ها بايد بصيرت افزايی و روشنگری برای مردم باشد.

لطفی با اشاره به اينکه دشمن امروز با تحريم‌های خود مردم را مستقيما هدف قرار داده است یادآورشد: دشمن شناسی مهمترين وظيفه‌ای است که امروز بايد در دستور کار قرار گيرد تا متناسب با آن، اقدامات لازم صورت بگيرد.

حجت الاسلام محمد لطفی نياسر مديرکل صدا و سيمای مرکز قم هم با تشريح عملکرد صدا و سيمای قم در حوزه فنی گفت: پوشش 27 شبکه تلويزيونی کشور، 19 شبکه راديويی،17راديو نما و 13 راديوی اف‌ام از مهمترين آن‌ها بوده است به گونه‌ای که هم اکنون 99 درصد جمعيت استان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی مخاطبان سيمای مرکز قم را حدود 55 تا 65 درصد، راديوی قم را 15 تا 20 درصد و خبر قم را بيش از 70 درصد اعلام کرد.

مديرکل صدا و سيمای مرکز قم به برخی از مهمترين برنامه های توليد شده در صدا و سيما، ويژه چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سريال شهيد زين الدين، سريال 19 دی، درکوچه سار انقلاب، چهل گاه، شاهراه، قوم قيام، انيميشن تا رهايی، تريبون آزاد، صدای انقلاب، مسابقه بشنو و بگو، فانوس، خديجه انقلاب، توليد گزارش های خبری و مستند از استان، توليد 15 قطعه موسيقی از جمله برنامه های توليد شده صدا و سيما ويژه اين ايام است.

انتهای پیام/ح

رونمایی از آثار صدا و سیمای قم ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی/هدف دشمن از تحریم ها خود مردم هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.