سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک در خراسان شمالی

سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۶ هزار و ۵۴۸ حلقه لاستیک ناوگان سنگین در خراسان شمالی توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، احمد پور کاظم سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: از ابتدای تیرماه امسال و به دنبال اجرای طرح تامین لاستیک ناوگان سنگین در کمتر از ۴ ماه ۶ هزار و ۵۴۸ حلقه لاستیک توسط عاملان بخش صنفی استان توزیع شده است

وی افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته از آغاز طرح جذب و توزیع لاستیک ناوگان باری و مسافری روند اخذ نمایندگی‌های واحد‌های تولیدی و شرکت‌های وارد کننده لاستیک در استان افزایش یافته است و در تمام برند‌های لاستیک کانال‌های جذب سهمیه تعریف شده کشوری ایجاد و در حال گسترش است.

پور کاظم با بیان اینکه اختصاص تایر به ناوگان بر اساس پیمایش صورت گرفته توسط ناوگان خواهد بود، گفت: همه اطلاعات پیمایش ناوگان توسط همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان از سامانه اخذ و تایر‌های جذب شده در بین فعالان عرصه حمل و نقل توزیع خواهد شد.

وی گفت: از ۱۴ تیر ماه امسال بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در کارگروه تنظیم بازار استان تا کنون تعداد ۳ هزار و ۷۴۰ حلقه لاستیک توسط سیستم حواله‌های صادره اداره کل راهداری و دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار استان توزیع شده است.

 پور کاظم بیان کرد:در ادامه تلاش‌های صورت گرفته جذب تایر سنگین تسریع و افزایش یافته و وضعیت موجودی و جذب تایر در روز‌های اخیر از روند توزیع تایر پیشی گرفت.

سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت افزود: در خصوص تامین تایر ناوگان حمل و نقل همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در راستای جذب توزیع و نظارت بهتر در بخش تامین لاستیک ناوگان حمل نقل بار و مسافر ضروری است.

وی اضافه کرد: همه اطلاعات لاستیک‌های تولیدی و وارداتی از مبدا تا مرحله توزیع در سامانه‌های این وزارت خانه قابل رصد و پیگیری است و همه مشخصات تایر‌ها و دریافت کنندگان تایر در سامانه جامع تجارت قابل رویت و نظارت خواهد بود.

انتهای پیام / ب

توزیع حلقه لاستیک ناوگان سنگین در خراسان شمالی

برچسب ها: صنعت ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.