سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام جالب مرد جوان برای رهایی از تماس‌های مکرر بازاریاب‌های تلفنی! +عکس

مرد جوانی برای رهایی از مزاحمت‌های بازاریاب‌های تلفنی، به اقدام عجیب و جالبی دست زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازاریابی تلفنی از جمله شیوه‌هایی است که شرکت‌های مختلف خدماتی و تولیدی در جامعه امروز، برای کسب سود بیشتر و جذب مشتری از آن بهره‌مند می‌شوند.

تماس با شماره‌های مختلف و تبلیغ درباره محصول شرکت‌های تولیدی و در نهایت تلاش برای قانع کردن مخاطبی که پشت خطوط ارتباطی قرار دارد، برای ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر از جمله اقداماتی است بازاریاب‌های تلفنی به انجام آن مشغول هستند.

کتاب، اقلام خوراکی و غذایی، اسباب بازی، وسایل برقی و الکتریکی و سایر لوازم مورد نیاز برای زندگی از جمله اقلامی هستند که بازاریاب‌های تلفنی برای فروش به مشتریان با آن‌ها تماس می‌گیرند و گاهی تعداد این تماس‌ها آنقدر زیاد است که صبر و حوصله فردی که با او تماس گرفته می‌شود را کم کرده و در نهایت وی را عصبی می‌کنند.

یک مرد انگلیسی که از تماس مکرر بازاریابهای تلفنی کلافه بود، به اقدام جالب و عجیبی دست زده است تا از شر این تماس‌های تلفنی راحت شود. او به طور رسمی نامش را به Tim Pppppppppprice تغییر داده است تا بازاریاب‌ها نتوانند به راحتی نام او را تلفظ کنند و از تماس گرفتن با تلفن او منصرف شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.