سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۸۶ برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه بابلسر از اجرای ۱۸۶ برنامه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر در نشست خبری هفته بسیج و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: ۱۸۶ برنامه برای هفته بسیج بابلسر پیش‌بینی شده است، که شامل ۶۳ عنوان برنامه، سه یادواره شهدا، ۱۴ مسابقه ورزشی، ۱۵ نشست فرهنگی و بصیرتی، ۳۵ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، علمی و اقتصاد مقاومتی و همچنین افتتاح پایگاه بسیج و سالن ورزشی، محرومیت‌زدایی و حماسه حضور بسیجیان در پنجم آذر است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در ۴۰ محله بابلسر با رمز یا فاطمه‌الزهرا (س) آغاز می‌شود، افزود: نخستین محله روستای خشکرود هادی‌شهر است که در تاریخ ۲۷ آبان ۹۷ اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: مهم‌ترین اهداف این طرح رسیدن به چشم‌انداز ۱۴۰۴ و تحقق جامعه اسلامی، اثربخشی برنامه‌ها، اعتلای بسیج و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها، نهاد‌ها و بسیج اقشار و محلات در راستای خدمت به مردم است.

موسوی‌نژاد با تقدیر از مسئولان شهرستان بابلسر به دلیل همراهی در اجرای این طرح، به آیه ۱۲۸ سوره اعراف اشاره کرد و افزود: سه عامل پیروزی بر اساس این آیه شریفه، تکیه به خداوند، استقامت و تقوای الهی را پیشه کردن است.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات قدردانی کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی و رسانه علیه اسلام و انقلاب اسلامی تاخت و تاز می‌کند که لازم است خبرنگاران رسالت انقلابی و بسیجی خود را در عرصه رسانه عملیاتی کنند.
انتهای پیام/آ

اجرای برنامه‌های هفته بسیج در بابلسر

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.