سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه افتتاح شد

نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه با شعار توانمندی ایرانی رسانه جهانی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت و رسانه با حضور رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری و جمعی از مسئولان امروز در مرکز همایش‌ها برگزار شد.

 علیدادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت و رسانه گفت:اجلاس پانزدهم نقطه عطفی در حوزه صنعت و رسانه و حرکت به سمت جهانی شدن است.

وی ادامه داد: این اجلاس با شعار توانمندی ایرانی رسانه جهانی کار خود را شروع کرده است.

علیدادی با بیان اینکه نشست‌های علمی و تخصصی یکی از محور‌های اجلاس است و از اساتید برجسته این حوزه دعوت کرده ایم، گفت:در این رویداد ۳۲ نشست علمی و تخصصی و ۷۴ سخنران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه محور‌های کلی در این اجلاس نشست‌ها است، گفت: ارائه مقالات علمی و فنی، طرح و ایده‌های نوآورانه و موضوع نمایشگاه صنعت رسانه را در اجلاس پانزدهم خواهیم داشت.

علیدادی بیان کرد:در رابطه با محصولات و ایده‌های خلاقانه بیش از ۱۶۰ محصول ارائه شده و حدود ۴۷ محصول به عنوان محصول برگزیده و ۱۱ محصول به عنوان محصول ممتاز برای اولین بار در کشور انتخاب شده است.

وی بیان کرد: حدود ۱۱۶ مقاله ارزیابی شده و ۳۰ مقاله برتر به صورت چکیده در اختیار علاقمندان گذاشته می‌شود.

علیدادی با بیان اینکه نشست‌های علمی و تخصصی یکی از محور‌های اجلاس است و از اساتید برجسته این حوزه دعوت کرده ایم، گفت: کمیسیون‌های ارزیابی فنی در اصل مدیریت زیرساخت‌های سازمان صدا و سیما در گستره ملی و بین المللی هستند و ما برگزیده‌هایی که در فناوری رسانه و در انعکاس و تلاش برای حفظ زیرساخت‌ها و توسعه‌ها کار می‌کنند در نشست پایانی معرفی می‌کنیم.

وی درباره افتتاح رسمی نمایشگاه تصریح کرد: آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه امروز ساعت ۱۴ با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.