سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راسک ۱۵ روز در یک ماه اخیر گرمترین شهر کشور شد

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راسک در یک ماه اخیر ۱۵ روز گرمترین شهر کشور شده است، گفت: در شبانه روز گذشته نیز این شهر با دمای ۳۵.۵ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.

محمود دیانتی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : شهر‌های نیکشهر و قصرقند نیز در این مدت جزو گرمترین شهر‌های کشور بودند به طوری که گاهی پس از راسک در رتبه دوم و سوم گرمترین شهر‌ها قرار می‌گرفتند.

وی افزود: بر اساس خروجی مدل‌ها انتظار می‌رود طی روز‌های آینده قدری بیشینه دمای راسک کاهش یابد و به حدود ۳۲ درجه سلسیوس برسد. این شرایط برای شهر‌های قصرقند و نیکشهر نیز رخ می‌دهد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در ادامه به وضعیت هوای شهر‌های شمال استان اشاره کرد و افزود: طی چند روز اخیر وزش باد شدید در شمال استان نداشته و وضعیت به نسبت آرامی در این منطقه حکم‌فرما بوده است. صبح امروز نیز شرایط مشابهی در شمال استان حاکم است.

دیانتی ادامه داد: بر اساس خروجی مدل‌ها روز چهارشنبه وزش باد شدید برخی نواحی مرکزی استان به ویژه زاهدان و حومه آن را فرا می‌گیرد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی می‌شود.

وی تصریح کرد: سامانه بارشی نیز از فردا در استان فعال خواهد شد به طوری که به تدریج در روز چهارشنبه بارش‌های آن برخی نقاط نواحی مرکزی استان را فرا می‌گیرد.

انتهای پیام/پ

هواشناسی سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.