سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقيف اتوبوس های حامل کالای قاچاق در شهرضا

با تلاش ماموران ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا 2 دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق توقیف و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسين بابا کلاني" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد "امامي" شهرستان شهرضا حين کنترل خودروهاي عبوري به 2 دستگاه اتوبوس که از استان های جنوبی  به سمت تهران در حرکت بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران در بازرسی از این 2 اتوبوس 14سطل موادشوينده،11کارتن شيرآلات،22کارتن انواع ظروف و67ثوب انواع پوشاک خارجي  فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بيان داشت: ارزش اين کالاهاي كشف شده توسط كارشناسان مربوطه350ميليون ريال اعلام شده و در این رابطه رانندگان هر دو خودرو دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ باباکلانی در پايان با بیان اینکه  قاچاق کالا به توليدات داخلي كشور ضربه مستقيم مي زند گفت: از تمام مردم تقاضا داریم تا  هر گونه اخبار در خصوص كالاي قاچاق را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در شهرضا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.