سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروهای مرزی افغانستان مورد بازجویی قرار گرفت

مقام‌های نظامی در قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین اعلام کردند که حسیب الله قریشی، رئیس کنونی ارکان نیروهای مرزی قبل از ظهر امروز از سوی دادگاه نظامی این قول اردو/ لشکر مورد بازجویی قرار گرفته است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقام‌های نظامی در قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین اعلام کردند که حسیب الله قریشی، فرمانده پیشین لوای امن و نظم عامه و رئیس کنونی ارکان نیروهای مرزی قبل از ظهر امروز از سوی دادگاه نظامی این قول اردو/ لشکر مورد بازجویی قرار گرفته است.

حنیف رضایی، سخنگوی قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین گفت که پس از مطرح شدن اتهاماتی علیه آقای قریشی، وی از سوی دادستانی نظامی برای پاسخ دهی فراخوانده شده است.

آقای رضایی به رسانه‌ها گفته است که حدود ۱۰۰ پرونده فساد در لوای هفت نظم عامه در شمال صورت گرفته است که بیشتر آن متوجه آقای قریشی است.

سخنگوی قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین گفته که یکی از موارد فساد که متوجه جنرال حسیب‌الله قریشی است این است که او یک تانک هاموی را به خانه‌اش برده است.

سخنگوی قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین افزود که آقای قریشی در حال حاضر متهم است و در صورتی که جواب‌های قناعت بخش بدهد دوباره به کارش برخواهد گشت؛ در غیر این صورت پرونده فساد او رسمی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.