سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وان‌پلاس اولین گوشی مجهز به فناوری ۵G خود را اوایل ۲۰۱۹ عرضه می‌کند

مسئولان وان‌پلاس سرانجام از برنامه‌های این شرکت برای ساخت گوشی مجهز به فناوری ۵G پرده برداشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت چینی وان‌پلاس در سال 2013 تاسیس شده و بیشتر سهم آن متعلق به شرکت ٌاپو است. همچنین تاکنون این شرکت 8 محصول متفاوت در صنعت گوشی‌های هوشمند عرضه کرده که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

در همین رابطه به تازگی مدیر عامل شرکت وان‌پلاس؛ Pete Lau در مصاحبه‌ای با PC Mag در ماه ژوئن اعلام کرد که مذاکرات لازم با شرکت‌های مخابراتی مختلف برای عرضه گوشی‌های هوشمند 5G در سال 2019 انجام شده ‌است. با شواهد امروزی انتظار می‌رود که OnePlus 7 همان گوشی هوشمند مورد نظر شرکت وان‌پلاس باشد. از طرفی شرکت وان‌پلاس ادعا کرده است که اولین نسخه گوشی هوشمند خود با پشتیبانی فناوری اینترنت 5G، آغاز خط تولید انبوهی از سایر مدل های گوشی‌های هوشمند با این فناوری خواهد بود؛ به عبارت دیگر باید گفت که گوشی OnePlus 7 تنها گوشی هوشمند 5G این شرکت نخواهد بود .

طبق مذاکره شرکت وان‌پلاس با CNET اسپانیا؛ اطلاعات جدید در مورد ست‌ گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس افشا شده است. از آن جایی که گوشی هوشمند OnePlus 7 نسل جدید سرعت انتقال داده ( استاندارد 5G ) را پشتیبانی نخواهد کرد؛ می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که شرکت به زودی در اوایل سال جدید به کلی یک خط تولید جدید از گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از فناوری انتقال داده 5G را رونمایی کند.

با توجه به گران‌قیمت بودن گوشی‌های هوشمند 5G در ابتدای عرضه؛ کسب درآمد شرکت وان‌پلاس ناشی از ادامه عرضه گوشی‌های OnePlus 7 و احتملا OnePlus 7T خود در سال 2019  به‌ دور از تصور نیست. در این میان ست گوشی‌های هوشمند 5G گران‌‌قیمت‌تر شرکت وان‌پلاس نام و طرح جدیدی خواهند داشت. از آن جایی که شرکت وان‌پلاس راز  اولین گوشی هوشمند 5G خود؛ که از این محصول در اوایل سال 2019 رونمایی خواهد شد؛ را افشا کرده است می‌توان این پیش‌بینی را کرد که شرکت وان‌پلاس از ست‌گوشی هوشمند 5G جدید خود در نمایشگاه کنگره جهانی گوشی‌های هوشمند؛ که قرار است در تاریخ 25 فوریه در شهر بارسلونا ( اسپانیا ) برگزار شود؛ رونمایی کند . ولی اینکه نام و یا طرح گوشی‌های جدید شرکت وان‌پلاس چه خواهد بود هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر 


انتهای پیام/

اولین گوشی مجهز به فناوری 5G وان‌پلاس تا اوایل 2019 عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.