سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشوری: به سرپرستی فدراسیون کاراته فکر نمی‌کنم

دبیر فدراسیون کاراته کشورمان گفت: وضعیت بازنشستگی فرجی در حال بررسی است و من به سرپرستی فدراسیون فکر نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان؛ روسای برخی از فدراسیون‌های ورزشی از سمت خود برکنار شدند و از سوی وزارت ورزش و جوانان سرپرستی برای این فدراسیون‌ها تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص شد.

محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته یکی از روسای وررشی است که در لیست بازنشستگان قرار دارد و امروز اعلام شد که او نیز باید از سمت خود کنار گیری کند.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در این باره به خبرنگار ما گفت: فرجی با توجه به ماده ۶۰ قانون نامه بازگشت به کار خود را نوشته است و اکنون منتظر هستیم که تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود.

او ادامه داد: تا ۱۵ آذر فرصت داریم تا وضعیت فرجی و بحث ریاست فدراسیون کاراته مشخص شود و با توجه به اینکه در این مدت فرجی رزومه خوبی را داشته است مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در تلاش هستند که از او باتوجه به ماده ۶۰ باز هم فرجی بماند.

آشوری عنوان کرد: همه مطیع قانون هستیم و اگر تصمیم نهایی به رفتن فرجی باشد به طور حتم او از قانون اطاعت می‌کند، اما امیدوارم که باز هم بتوانیم از حضور او در کاراته بهره ببریم.

او درباره اینکه در صورت رفتن فرجی، قصد دارد سرپرست فدراسیون شود گفت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم و در سمتی که هستم در خدمت کاراته خواهم بود و به دنبال سرپرستی فدراسیون نیستم.

دبیر فدراسیون در مورد اینکه بعد از فرجی باز هم در این سمت خواهد ماند یا می‌رود در پایان گفت: در صورتی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همین طور فدراسیون و کمیته ملی صلاح بدانند در خدمت کاراته می‌مانم.


بیشتر بخوانید:صندلی ریاست فدراسیون کاراته هم خالی شد

توفان تغییرات در فدراسیون های ورزشی/ آیا بازنشسته ها می روند ؟

جبهه گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا در مقابل قانون منع به کار گیری بازنشستگان


انتهای پیام/

اظهارات آشوری درباره ریاست فدراسیون کاراته 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.