سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیسیون عمران آخر هفته به مشهد سفر می‌کند

رئیس کمیسیون عمران از سفر کمیسیون متبوع خود به مشهد برای حضور در یک همایش خیرین مدرسه ساز خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: جرائم راهنمایی و رانندگی امروز مورد بحث و برررسی قرار گرفت و طبق تصمیم امروز کمیسیون از این به بعد خودروها باید کمربند سرنشین عقب و صندلی کودک داشته باشند.

وی افزود: همچنین اصلاح نظام مهندسی در دستور کار کمیسیون قرار داشت که چند بند آن در جلسه امروز بررسی شد.

رئیس کمیسیون عمران از سفر این کمیسیون به مشهد خبر داد و گفت: کمیسیون عمران آخر هفته به دعوت خیرین مدرسه‌ساز برای حضور در یک همایش به مشهد خواهد رفت.

وی ادامه داد:‌ کمیسیون عمران هفته آینده سه‌شنبه با وزیر راه و شهرسازی جلسه خواهند داشت و درباره حوزه مسکن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین هفته آینده کمیسیون عمران جلسه‌ای با وزارت امور خارجه به منظور بررسی صادرات خدمات نظام مهندسی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
شرکت های پیمانکاری باید برای اعضای هیات مدیره خود لیست بیمه رد کنند تا جلو مدرک فروشی و امضافروشی در شرکتها گرفته شود .
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
واقعا خیلی سخته ، ظرفیت اشتغال به کار مهندسان کاهش پیدا کنه تا هیچ مهندسی ۲ کار همزمان نداشته باشه و هیچ مهندسی بیکار نباشه
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
مدیران اول انقلاب یه اعتقاداتی داشتن که هرکس باید به حق خودش قانع باشد تا حدی که برای دانشجویان و بازنشستگان اصلا جواز کسب صادر نمیشد ولی الان بعضی مدیران دولت، داشتن چند شغل و گرفتن حقوق های نجومی را برای خودشان پرستیژ اجتماعی می دانند
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
قانون منع تعارض منافع = کارمند شهرداری که با سهمیه بازی و پارتی بازی استخدام شده و برجی ۸ میلیون تومان حقوق و اضافه کاری و کارانه و پاداش و حق ماموریت میگیرد نباید از سهمیه نظارت نظام مهندسی استفاده کند تافرصت کار برای چند تا مهندس ناظر بیکار فراهم شود .
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مهندسان ناظر از طریق سازمان نظام مهندسی
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
در چند ماه اخیر ، هزاران مهندس و کارگر ساختمانی بیکار شدند .
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
توزیع عادلانه فرصت های شغلی بین مهندسان ( هر مهندس سالی یک کار نه بیشتر ) ،ممنوعیت جذب و به کارگیری مجدد مهندسان بازنشسته در سازمان نظام مهندسی ،
ناشناس
۱۷:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
چرا سالی ۲ بار آزمون فرمالیته و اوپن بوک و سراسر مهندسی برگزار میشود ؟ چرا وقتی عده زیادی از مهندسان ناظر و مجری بیکار هستند دوباره آزمون برگزار میکنید و پروانه اشتغال صادر میکنید ؟
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
مشکل نظام مهندسی خیلی ساده است . این سازمان با استفاده از مهندسان بازنشسته ۲۴ شغله مواجه شده که تحت هیچ عنوانی حاضر نیستند پست و مقام ریاست این سازمان را ترک کنند و به مهندسان جوان فرصت کار دهند .
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
کسی بفکر مردم نیست
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
توزیع عادلانه فرصت های شغلی بین مهندسان ( هر مهندس سالی یک کار نه بیشتر ) ،ممنوعیت جذب و به کارگیری مجدد مهندسان بازنشسته در سازمان نظام مهندسی ،
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
چرا مهندسان بازنشسته از این سازمان برکنار نمیشوند چرا به مهندسان جوان فرصت کار داده نمیشود