سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم مطرح کرد؛

باید منابع در جایی اختصاص داده شود که بیشترین آورده را به بار آورد

برومند گفت: ۱۸۰ دانشگاه، ۲۶ پژوهشگاه و ۱۹۳ مرکز رشد مورد حمایت وزارت علوم قرار دارند که در این بین منابع باید در جایی تختصیص پیدا کند که بیشترین آورده را داشته باشند.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار داشت: پژوهشگاه مواد و انرژی ایران ظرفیت‌هایی فراوان دارد و لازم است اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه به کمک صنعت بیایند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های پژوهشگاه مواد و انرژی در شرایط کنونی باید به خوبی استفاده کرد و تهدیدها را ناکام گذاشت، افزود: این پژوهشگاه در صورت هم‌افزایی و همکاری می‌تواند به جایگاهی در کشور دست یابد که هرکس بخواهد مشکل خود را در این حوزه حل کند، به این پژوهشگاه مراجعه کند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۸۰ دانشگاه، ۲۶ پژوهشگاه و ۱۹۳ مرکز رشد مورد حمایت وزارت علوم قرار دارند افزود: تلاش‌ها بر این است که منابع را در جایی اختصاص دهند که می‌توانند بیشترین آورده را داشته باشند؛ بنابراین در چنین شرایطی مجبوریم بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

وی افزود: کشور با هجمه اقتصادی مواجه است و در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات را مرتفع کنیم.

برومند تصریح کرد: صنایع کوچک و بزرگ در زمینه واردات مواد اولیه و قطعات مشکل دارند و باید تلاش کنیم این مواد را در داخل کشور تولید کنیم.

انتهای پیام/

آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.