سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سوداگران مرگ در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۹۶ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر سنتی و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور به استان خراسان شمالی را دارند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی دریافتند که این سوداگران مرگ در استان‌های یزد و قم در حال تردد می‌باشند ، افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان‌ها ماموران اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی نمودند.


سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه نهایتا ماموران موفق شدند در اجرای این عملیات‌ها خودرو‌های حامل مواد مخدر را مورد شناسایی قرار دهند ، گفت: در اجرای هردو عملیات ماموران موفق به دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه تریلر و یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۱۹۶ کیلو گرم مواد مخدر سنتی کشف و ضبط شد ، افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو‌ها نیز راهی پارکینگ شدند.

وی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موراد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ب

کشف ۱۹۶ کیلوگرم مواد مخدرسنتی در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.