سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه مشاعره در کتابخانه عمومی ارمغان باغملک برگزار شد

همزمان با هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مسابقه مشاعره با حضور علاقمندان در کتابخانه عمومی ارمغان شهرستان باغملک با شعار "حال خوش خواندن" برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با هفته گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، به همت کتابداران کتابخانه عمومی ارمغان شهرستان باغملک و با همکاری انجمن شاعران این شهرستان، برای اولین بار مسابقه مشاعره با حضور اعضای فعال کتابخانه و تعدادی از شاعران در این کتابخانه عمومی برگزار شد.

ایرج کمایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باغملک ضمن تشریح فواید کتاب و کتابخوانی گفت: با توجه به اینکه شاعران و نویسندگان می توانند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه داشته باشند، خواهان همکاری همه جانبه نویسندگان و شعرای شهرستان جهت گسترش فرهنگ مطالعه هستیم.

وی بیان کرد: در این مراسم 10 نفر از شاعران در مسابقه مشاعره شرکت کردند و داوری آن بر عهده پیمان فرهادی بود.

کمایی اذعان داشت: در پایان این مسابقه غفار گراوند، علی صیدالی و بهروز فرهادی بعنوان نفرات برتر معرفی شدند و عضویت رایگان همه شرکت کنندگان این نشست در کتابخانه ارمغان انجام شد.

گفتنی است؛ در خاتمه این نشست از نفرات برگزیده با اهدای جوایز و از سایر شرکت‌کنندگان نیز با اهدای کتاب تقدیر به عمل آمد و مقرر شد که جلسات ماهیانه و بطور مستمر برای نقد کتاب و نقد شعر و نشست کتابخوانی بصورت ویژه در کتابخانه ارمغان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقه شعرخوانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.