سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروند خرمشهر را داور آزاد کرد/ سه امتیازی که باید به اروند می‌رسید؟!

عصر امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم ۹۰ ارومیه در هوای آلوده خرمشهر میهمان تیم اروند خرمشهر بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور حاشیه‌های بازی تیم ۹۰ ارومیه اروند خرمشهر و  از همان ابتدا آغاز شد و تیم میزبان در حرکتی عجیب آب سرویس‌های بهداشتی رختکن میهمان را قطع کرد تا بازیکنان برای استفاده از سرویس بهداشتی دچار مشکل شوند و در لیگ یکی که فدراسیون فوتبال ادعا حرفه‌ای گری دارد با آب معدنی به سرویس بروند؟!


بازی آغاز شد و متعادل پیش می‌رفت و در برخی دقایق تیم اروند خرمشهر صاحب موقعیت شد که با درخشش مهدی خسروی با سوپر سیو‌های خود همچنان دروازه تیم ۹۰ ارومیه بسته نگه داشت تا نیمه اول صفر بر صفر به پایان برسد.


با آغاز نیمه دوم در دقیقه ۵۵ بازی بازیکن تیم اروند خرمشهر در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد داور در سوت خود به نشانه پنالتی دمید و در یک حرکت عجیب محمد عبادزاده را اخراج کرد، اما مهدی خسروی باز هم در یک سوپر سیو پنالتی را مهار کرد تا همچنان نتیجه با تساوی صفر بر صفر ادامه داشته باشد.

بازی با وجود ۱۰ نفره شدن تیم ۹۰ ارومیه تا دقیقه ۸۴ با تساوی ادامه داشت که در یک صحنه داور باز هم به نفع تیم اروند خرمشهر اعلام پنالتی کرد که در این حین نیمکت تیم اروند خرمشهر (طبق فیلم موجود) به سمت نیمکت تیم ۹۰ ارومیه یورش آورد، اما هیچ عکس العملی از نماینده فدراسیون و داور نشان داده نشد تا تیم مظلوم ارومیه که گویی در این هوا در کربلا حضور دارد تنها‌تر از تنها شود و برخوردی با نیمکت اروند نشود.

اما این پایان کار نبود و کار تعجب بر انگیز خرمشهری‌ها در وی آی پی جایی که فقط مسئولین تیم میهمان حضور داشتند به یکباره تماشاگران منتسب به اروند خرمشهر به عوامل تیم ۹۰ ارومیه یورش و هجوم آوردند و در اقدامی جالب مامورین انتظامی که باید حافظ نظم و امنیت باشد به جای جلوگیری از این اقدامات نظاره گر کتک خوردن مسئولین تیم ۹۰ ارومیه بودند.

به هرحال پنالتی برای تیم اروند خرمشهر به گل تبدیل شد و تیم ۹۰ ارومیه با وجود تمام غیرت بازیکنان خود نتوانست حریف تمامی حواشی و داور شود.

تیم ۹۰ ارومیه که در هفته گذشته به دلیل عدم حمایت مسئولین و برخی اتفاقات تنها یک جلسه تمرین داشت قطعا کارایی لازم در این بازی را نداشت.

اروند خرمشهر را داور آزاد کرد تا در جدول لیگ دسته یک کشور بتواند ۳ امتیاز بگیرد و خود را بالا بکشد.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری مسابقات فوتبال دسته یک

 

برچسب ها: جوانان ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.