سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۱۷ هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۱۷ هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷ هزار نفر در استان کرمانشاه در طرح تربیت حافظان قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: آمار شرکت‌کنندگان در این طرح در شهرستان کنگاور ۳ هزار و ۶۲۳ نفر است که این تعداد بیش از سهمیه در نظر گرفته شده بوده است و این خود چیزی در حدود ۱۲۵ درصد تا امروز را شامل می‌شود.

عباسیان تصریح کرد: در شهرستان اسلام‌آبادغرب ۲ هزار و ۲۷۰ نفر در طرح تربیت حفاظ ثبت‌نام کرده‌اند که ۸۱ درصد آمار در این شهرستان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: در سنقر ۸۷۱ نفر که ۴۱ درصد آمار این ثبت‌نام در این شهرستان است و در سرپل‌ذهاب یک هزار و ۹۷۵ نفر شرکت‌کننده داشته‌ایم که ۸۱ درصد این سهمیه را شامل می‌شود.

وی آمار یاد شده در کرمانشاه را از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴ هزار و ۴۰۲ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد در رشته‌های قرآنی مرتبط با دوره یاد شده در استان ثبت‌نام کرده اند.

حجت‌الاسلام عباسیان تصریح کرد: ۷ هزار و ۵۳۲ نفر تا تکمیل کامل سهمیه در استان ظرفیت باقی است و علاقمندان تا پایان آبان‌ماه برای ثبت‌نام در این دوره فرصت دارند .

 

 

انتهای پیام/د

۸۱ درصد سهمیه ثبت نام شوندگان در طرح حفظ قرآن سرپل ذهابی هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.