سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارشاد اسلامی همدان در جمع خبرنگاران؛

مخالف تبعیض های رنگی در جشنواره تئاتر کودک هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در روند برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به شدت با تبعیض های رنگی و نابرابری ها مخالف هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید برایجاد توازن عدالت فرهنگی و هنری و استفاده عادلانه همه مردم از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: بهره مندی همه محلات از این رویداد بین المللی از جمله اقداماتی است که در دستور کار است.

وی ادامه داد: شعار جشنواره امسال "کودک و حقوق اجتماعی" است، کودکان و نوجوانان این کشور به یک اندازه از همه امکانات فرهنگی و اجتماعی سهم دارند، نباید دچار تبعیض های اجتماعی شویم و کودکان حاشیه شهر هم باید از برنامه های این جشنواره برخوردار شوند.

درویش نژاد با اشاره به اثر بخشی جشنواره در ذهن و شخصیت کودکان سراسر جهان گفت: همه کودکان به ویژه فرزندان ایران باید از این برنامه بهره مند شوند.

این مسئول افزود: توجه به کودکان قشر ضعیف جامعه و مناطق حاشیه نشین شهرهای استان و روستاها را در اولویت قرار داده ایم.

درویش نژاد با تأکید بر اینکه تئاتر کودک تأثیرگذارترین اثر به لحاظ هنری، روانشناختی و جامع شناختی است، یادآور شد: هنرمندان و شخصیت های برجسته هنری و فرهنگی از سراسر کشور باهدف هویت بخشی به جشنواره و احترام به کودکان ایران به جشنواره دعوت شده اند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان به روند برگزاری جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر اجرای برنامه های اصلی و جانبی جشنواره تئاتر، جشن یکصد سالگی و یک ربع قرن فعالیت جشنواره در شهر همدان را به شادی و سرور می نشینیم.

گفتنی است، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 28 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

با تبعیض های رنگی در جشنواره تئاتر کودک مخالف هستیم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.