سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ويژه برنامه "مدار سلامتی" در مناطق شهراصفهان

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه "مدار سلامتی" در 20 محله شهر اصفهان از 26 آبان الی15 آذرماه خبر داد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریناز تولائیان رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت : ویژه برنامه " مدار سلامتي" با هدف بالا بردن سطح آگاهی عمومی شهروندان در رابطه با انواع بيماری های غيرواگير و پیشگیری از آنها در 20 محله شهر اصفهان اجرا خواهد شد .

 وی هدف از اجرای اين ویژه برنامه را افزایش آگاهی عمومی شهروندان در رابطه با موضوعات سلامت محورعنوان کرده و گفت : با توجه به روند رو به افزايش بيماری های غيرواگير در اصفهان و ضرورت توجه به آن و برای افزايش آگاهی شهروندان از انواع بيماري های غيرواگير و پیشگیری از آنها مقرر شد تا ویژه برنامه " مدار سلامتی" به صورت مويرگی در محلات مختلف سطح شهر برگزار شود.

 رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان در رابطه با بخش های متنوع این برنامه گفت : اجرای تئاتر در حوزه سلامت ، موسيقی، استندآپ كمدی، برپایی نمایشگاه با غرفه هایی شامل پایش قد و وزن ، فشارخون ، مشاوره تغذیه و ارائه مشاوره مربوط به بيماری های مختص بانوان از جمله بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

 تولائیان تصریح کرد : با توجه به قرار گيری روز جهانی ايدز در بازه زمان اجرای اين برنامه ، غرفه آشنايی با بيماری ايدز نيز در بخش نمايشگاهی این برنامه گنجانده شده است .

انتهای پیام/م

ویژه برنامه "مدار سلامتی" در 20 محله شهر اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.