سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه صنفی قصابان استان کرمانشاه ؛

اقدام دولت در زمینه توزیع گوشت گرم و منجمد گوسفندی مطلوب بود

رئیس اتحادیه صنفی قصابان استان کرمانشاه، اقدام دولت در زمینه توزیع گوشت گرم و منجمد گوسفندی را مطلوب خواند و گفت: این امر مانع از افزایش بی رویه قیمت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسن آمویی رئیس اتحادیه صنفی قصابان استان کرمانشاه از افزایش تقریبی هفت درصدی گوشت گوساله و گوسفندی به نسبت ماه‌های گذشته خبر داد و گفت : این افزایش قیمت بیشتر به دلیل کنترل نشدن مناسب میادین دام است.

وی گفت : در صورت عدم توزیع گوشت وارداتی در بین مردم، شاهد افزایش چند برابری قیمت گوشت گوسفند می‌شدیم.

وی با بیان اینکه کیفیت گوشت وارداتی از کشور‌هایی همچون ارمنستان خوب است، گفت: اگر این روند ادامه یابد و گوشت گوساله نیز به صورت منجمد وارد شود جریان عرضه و تقاضا متعادل می‌شود.

آمویی یادآور شد، برخی از افراد غیربومی در میادین استان به خرید گوشت گوساله اقدام می‌کنند و از مرز خارج می‌کنند و از سوی دیگر با صادرات غیرقانونی گوسفند مواجه هستیم که افزایش نرخ ارز نیز در این زمینه بی تاثیر نیست.

وی از کنترل صادرات غیرقانونی به عنوان عامل دیگر در کاهش قیمت یاد کرد و گفت: توزیع گوشت وارداتی هرچند به ضرر صنف قصابان است، ولی کمکی به قشر ضعیف جامعه است.

وی ادامه داد: تاکنون اقدامی برای بازگشایی کشتارگاه دام زاگرس واقع در ماهیدشت انجام نشده است و اکنون کشتارگاه دام بیستون فعال است.

رئیس اتحادیه صنفی قصابان استان کرمانشاه افزود: اکنون قیمت هرکیلو گوشت مخلوط گوسفندی به میزان ۷۰ هزار تومان و قیمت هرکیلو گوشت گوساله با استخوان و بدون چربی ۵۵ هزار تومان است.

 

 

انتهای پیام/د

افزایش قیمت گوشت به دلیل کنترل نشدن مناسب میادین دام است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
کجا گوشتی توزیع شد فقط یه سری افراد اونارومی گیرن دوباره به جای گوشت تازه می فروشند یا از همون انبار اصلی میره به فروشگاه های خاص تا به عنوان گوشت تازه فروش بره .