سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ قهرمانی جهان؛

5 پیروزی و یک شکست در پنج وزن دوم/سرلک حذف شد

رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در بخارست رومانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اوزان 61، 74، 86، 92 و 130 در بخارست رومانی آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن 61 کیلوگرم، ایمان صادقی در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد.وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر ارطغرل قهوه چی از ترکیه را مغلوب کرد و به یک چهارم نهایی رسید.

در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابر ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی با نتیجه 4 بر 3(ضربه فنی)مغلوب شد تا در صورت راهیابی این آزادکار به دیدار فینال بتواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم  لارس چافلی از آلمان را 10 بر صفر مغلوب کرد.وی در دور سوم  به مصاف برنده ماتسویوکی از ژاپن و اوزن از ترکیه می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ایلجا ماتوهان از آلمان 10 بر صفر به برتری رسید.وی در دور بعدی با برنده مبارزه میان ایشیگورو از ژاپن و یازیچی از ترکیه رقابت خواهد کرد.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول با نتیجه 7 بر صفر مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی پیروز شد و در دوم دوم به مصاف سعید گامیدوف از روسیه می رود.

گفتنی است در رقابت های شانس مجدد 5 وزن نخست و در وزن 57 کیلوگرم علی رضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور کشتی گیر ژاپنی به دیدار فینال سرلک برای کسب مدال برنز راهی گروه شانس مجدد شد.وی در این گروه مقابل جک مولر از آمریکا 16 بر 15 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید:

آزادکاران امید ایران در پنج وزن دوم رقابت های جهانی حریفان خود را شناختند

قیاسی و شعبانی در رده بندی/اشفاقی و اصغری حذف شدند؛30 وزن،صفر فینالیست


انتهای پیام/

شکست نوید زنگنه در 5 وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.