سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد بزرگ استارتاپی علوم زمین کشور در مشهد برگزار شد

دبیر رویداد بزرگ استارتاپی علوم زمین گفت: ۹۲ نفر از ۶ شهر مختلف در رویداد بزرگ استارت آپی علوم زمین کشور در مشهد شرکت کردند.

محبوبه پرورش دبیر رویداد بزرگ استارتاپی علوم زمین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،گفت: ۹۲ نفر شرکت کننده از شهر‌های مشهد، نیشابور، اصفهان؛ کرج، بابل و تهران بودند که ۳۳ ایده در این رویداد ارائه دادند.

وی افزود:تعداد ۱۰ ایده با رای شرکت کنندگان انتخاب و تیم سازی صورت گرفت و در نهایت با نظر داوران ۳ ایده منتخب شد.

دبیر رویداد بزرگ استارتاپی علوم زمین بااشاره به ایده های۳ تیم منتخب گفت: تیم اول با نام پیزو الکتریک با ایده تولید برق از طریق یک کانی پیزوالکتریک، تیم دوم با نام ژئو فشن با ایده استفاده از تصاویر میکروسکپی در مد و طراحی (زیبایی‌های زمین در مد) و تیم سوم بنام ژئو گشت با بیان ایده‌های جذاب گردشگری تیم‌های برتر انتخاب شده هستند.

پرورش در رابطه با استفاده از ایده‌ها و آینده تیم‌ها ادامه داد: برخی از آن‌ها از طریق شتابدهنده‌ها ادامه فعالیت خواهند داد و برخی دیگر جذب سرمایه گذاران می‌شوند،همچنین امید است با ایجاد مرکز نوآوری علوم زمین در شمال شرق کشور برخی ایده‌ها جذب این مرکز شوند.

این رویداد توسط اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی شمال شرق با همکاری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد که جوایز هفت، پنج و سه میلیون تومانی به سه تیم برتر تقدیم شد.

انتهای پیام//آ. ح


۹۲ شرکت کننده و ۳۳ ایده در رویداد بزرگ استارتاپی علوم زمین در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.