سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح واحد تولیدی قطعه سازی در شهرک صنعتی توس مشهد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: واحد تولیدی قطعه سازی در شهرک صنعتی توس افتتاح وبه بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: این واحد صنعتی با سرمایه‌ای پنج میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم بالغ بر ده نفر و تولید پنج هزار قطعه در سال به بهره برداری رسید.

وی افزود:عزم دولت در همه زمینه‌های اقتصادی جدی بوده تا رونق و توسعه صنعتی بیش از پیش ایجاد شود.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: ایجاد مسیر رونق کسب و کار در هر شرایط اقتصادی مستلزم آرامش و شرایط مناسب بوده که با حمایت‌های دولت تدبیر و امید در شهرک‌های صنعتی به این مهم رسیده ایم.

وی اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و هدف گذاری زمینه ایجاد بستر‌های مناسب برای حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های ما تقویت بخش تولید و صنعت استان است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با توجه به حمایت‌های این شرکت گفت: یکی ازاولویت‌های اصلی ما توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و آماده سازی آن برای واحد‌های صنعتی است، چون سرمایه گذاران واحد‌های صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مستقر شده تا ازاین زیرساخت‌ها استفاده نمایند.

وی افزود: شهرک صنعتی توس واقع در کیلومتر ۱۵ جاده مشهد- قوچان با مساحتی بالغ بر ۴۴۷ هکتار و ۷۹۹ واحد بهره برداری و سرمایه‌ای ۱۱ هزار و ۶۶۸ میلیاردریال، زمینه اشتغال ۲۸ هزارو ۵۵۰ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//آ. ف

 

اعتبار پنج میلیارد ریالی برای افزایش اشتغال زایی در شهرک صنعتی توس مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.