سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت مشترک استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان از مردم برای استقبال از رییس جمهوری اسلامی

استاندار آذربایجان غربی و نماینده، ولی فقیه در استان در پیامی مشترک، از مردم برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر به استان، دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،استاندار آذربایجان غربی و نماینده، ولی فقیه در استان در پیامی مشترک، از مردم برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر به استان، دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مردم عزیز، سخت‌کوش و شریف استان آذربایجان‌غربی، خدا را بسیار شاکریم که در نخستین روز‌های ربیع‌الاول، دیار قهرمان‌پرور و سرزمین مرزداران غیور و مأمن همبستگی و اتحاد، پذیرای رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اکنون در آستانه این سفر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از آحاد مردم ولایتمدار و شریف استان انتظار می‌رود، با حضور گرم و شایسته در آیین استقبال از جناب آقای دکتر حسن روحانی، میهمان‌نوازی مردمان کریم دیار مهربانی را یک‌بار دیگر به اثبات رسانده و نمایشی غرورآفرین و خاطره‌انگیز از اتحاد و همبستگی دولت و ملت در نظام جمهوری اسلامی را در خاطره تاریخی این سرزمین، به یادگار بگذارند. با این امید که این سفر، نقطه عطفی در روند توسعه پایدار و همه‌جانبه استان عزیزمان و گام بلندی در پیشبرد اهداف متعالی نظام باشد.

محمدمهدی شهریاری- استاندار آذربایجان غربی

سید مهدی قریشی- نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

 

انتهای پیام/م

 

سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.