سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی باک: مسابقات لیگ برتر به کاهش نقاط ضعف ملی پوشان کمک می کند/سیستم هوگو در لیگ استاندارد نیست

پیشکسوت تکواندو گفت: مسابقات لیگ برتر به کاهش نقاط ضعف ملی پوشان کمک می کند و باعث افزایش آمادگی آنها می شود.

مهدی بی باک پیشکسوت تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از تکواندو نمی‌توانم جدا شوم و تلاش می‌کنم هر هفته برای تماشای لیگ برتر تکواندو در فدراسیون حاضر شوم تا از قوانین روز دور نمانم و از نحوه مبارزه تکواندوکاران برای طراحی تمرین استفاده کنم.

او ادامه داد: سطح رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است و حضور ملی پوشان در لیگ می‌تواند به آمادگی آن‌ها کمک کند و اگر ضعفی در بخش تکنیکی وجود داشته باشد با حضور در لیگ می‌توانند آن را برطرف کنند.

بی باک درباره لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: سیستم هوگو در لیگ نسبت به سایر مسابقات جهانی از استاندارد لازم برخوردار نیست و ملی پوشان ما باید با سیستم های به روز مبارزه کنند تا در رقابت‌های بین المللی با مشکل مواجه نشوند.

او تصریح کرد: فدراسیون در بخش سخت افزاری در مضیقه است و نبود این سیستم‌ها کار لیگ را با مشکل همراه ساخته و اگر مشکل مالی فدراسیون برطرف شود می‌توانیم از سیستم‌های جهانی استفاده کنیم تا تکواندوکاران ما با سیستم مسابقات بین المللی هماهنگ شوند.

پیشکسوت تکواندو درباره حضور خود در مسابقات لیگ تکواندو گفت: این موضوع باعث می‌شود تا از تکواندوکاران نحوه جدید مبارزات را یاد بگیرم و تکواندو را فراموش نکنم و حضور پیشکسوتان باعث افزایش انگیزه در ورزشکاران می‌شود.

بی باک در مورد تیم ملی تکواندو عنوان کرد: برای تیم و ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. مهم نیست چه کسی در راس کادر فنی تیم ملی قرار دارد مهم این است که تیم ما بتواند در رقابت‌های بین المللی بهترین نتیجه را کسب کند و باعث افتخار آفرینی تکواندو ایران شود.

پیشکسوت تکواندو در پایان گفت: سعی می‌کنم که باز هم در خدمت تکواندو کشورم باشم و با حضور در رقابت‌های لیگ از آخرین قوانین داوری مطلع شوم و در سمینار‌هایی که برگراز می‌شود شرکت خواهم کرد.


بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات بی باک درباره لیگ برتر و تیم ملی تکواندو مردان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.