سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه‌های ملی پوش تکواندو از هوگو و کلاه‌های لیگ برتر

ملی پوش تکواندو گفت: تکواندوکاران ما در لیگ برتر در سطح جهانی مبارزه می‌کنند در حالی که هوگو و کلاه‌های ما در سطح لیگ برترایران هم نیست.

میرهاشم حسینی ملی پوش تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تکواندوکاران ما در لیگ برتر در سطح جهانی مبارزه می‌کنند در حالی که هوگو و کلاه‌های ما در سطح لیگ برترایران هم نیست و باید سیستم لیگ استاندارد و به روز‌تر باشد چرا که قهرمانان جهان روی شیاپ چانگ این لیگ مبارزه می‌کنند.

او ادامه داد: مشکلات اقتصادی باعث شده که فدراسیون در تهیه هوگو‌ها و کلاه‌ها با مشکل مواجه باشد. لباس‌هایی که در حال حاضر استفاده می‌کنیم خیلی راحت امتیاز را ثبت می‌کند و در جایی که ضربه‌ای اثابت نشده است برای تیم حریف امتیاز را ثبت می‌کند و این کار را برای ورزشکاران با مشکل مواجه کرده است.

حسینی افزود: مدام سنسور‌های لباس‌ها قطع و وصل می‌شود و این موضوع باعث شده تا در زمان مبارزه سرمربی تیم‌ها تقاضای تست هوگو کنند و رقابت از جریان خودش خارج شود. لباس‌های ما در سطح لیگ استانی هم نیست و در جایی که ما باید برای تیم ملی و رقابت‌های جهانی آماده شویم از استاندارد‌ها دور هستیم.

ملی پوش تکواندو درباره بحص داوری در رقابت‌های لیگ برتر گفت: ترجیح می‌دهم در این زمینه صحبتی نکنم و به قانون احترام می‌گذارم. قوانین جدید داوری در هفته پایانی لیگ اجرایی شد و اگر هفته قبل از آن هم بر اساس قوانین روز قضاوت‌ها صورت می‌گرفت برای ضرباتم به من اخطار نمی‌دادند و تمام اعتراض من هم به این موضوع بود.

او تصریح کرد: جریمه‌ای که برای من در نظر گرفته شده است را پرداخت می‌کنم و خوشحالم که از هفته پایانی دور رفت قوانین جدید داوری اعمال شد. در هفته پایانی لیگ برابر تیم لوازم خانگی مبارزه خوبی داشتم و توانستم مبارزه ام را با پیروزی پشت سر بگذارم. امیدوارم که روند موفقیت‌های تیم دانشگاه آزاد ادامه داشته باشد تا قهرمان لیگ شویم.

حسینی عنوان کرد: در دور رفت برابر تیم شهرداری ورامین آرمین هادی پور تکواندوکار تیم مان و همین طور سید نعمت خلیفه سرمربی تیم را به دلیل حضور در مسابقات گرنداسلم نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم، اما در دور برگشت به طور حتم جبران می‌کنیم و برابر تمام تیم‌ها به پیروزی خواهیم رسید.

ملی پوش تکواندو در پایان گفت: در حال حاضر همراه تیم ملی در اردو هستم تا برای مسابقات پیش رو آماده شوم و امیدوارم که در فینال گرندپری و رقابت‌های جهانی شاهد موفقیت تکواندوکاران باشیم.


بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات میر هاشم حسینی درباره لیگ برتر تکواندو مردان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.