سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش سوزی مخزن نفتی براثر برخورد صاعقه در دیلم

فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: یکی از مخازن نفتی شرکت پتروامید آسیا در حوزه استحفاظی این شهرستان امروز بر اثر برخورد صاعقه آتش گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالامیر قاسمی افزود: این آتش سوزی با تلاش واحد ایمنی و آتش نشانی این شرکت در مدت کوتاهی خاموش شد.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور به موقع و سرعت عمل واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت پتروامید آسیا در مهار و خاموش کردن این حریق هیچ آسیب و خسارت جدی به تاسیسات نفتی این منطقه وارد نشده است.

مخازن ذخیره سازی ۱۰ میلیون بشکه‌ای نفت خام شرکت پترو امید آسیا که بزرگترین پروژه ذخیره سازی بخش خصوصی کشور است در حوزه شهرستان دیلم واقع و دارای یکی از بزرگترین سیستم‌های اندازه گیری نفت خام (میترینگ)، اتاق کنترل هوشمند است که در زمان حوادث پیش بینی نشده مانع از شعله ور شدن آتش و خسارت جانی و مالی خواهد شد.

این تاسیسات شامل هشت مخزن یک میلیون بشکه ای، ۲ مخزن ۵۰۰ هزار بشکه‌ای و ۴ مخزن هر کدام به ظرفیت ۲۵۰ هزار بشکه و در مجموع معادل ۱۰ میلیون بشکه است.

مخازن نفتی شرکت پترو امید آسیا در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در مسیر پروژه انتقال نفت حوزه مناطق نفت خیز جنوب شامل مناطق مسجد سلیمان، اهواز، مارون، آغاجاری و گچساران قرار گرفته که پس از جمع آوری نفت در منطقه گره و گناوه زمینه انتقال به جزیره خارگ را برای صادرات فراهم می‌کند.

انتهای پیام/م

آتش سوزی شرکت پتروامید آسیا مهار شد

برچسب ها: حوادث ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
fire man
۲۰:۱۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان در باشگاه خبر نگاران جوان و تشکر بابت اطلاع رسانی های خوبشون...
با تشکر از جناب آقای صفری و تمامی نفرات ایمنی و آتش نشانی ناحیه گچساران به خصوص نفرات گره وسیاهمکان به خاطر عکس العمل و حضور به موقع نفرات در سایت ذخیره سازی امید.
جناب آقای صفری همانگونه که در جریان هستید و تمامی نفرات ایمنی و آتش نانی گره وسیاهمکان بعداز مهار آتش توسط نفرات ایمنی و آتش نشانی و همکاری نفرات سایر واحد های سایت ذخریه سازی امید به محل حادثه رسیدند.
شهباز صفری
۲۱:۲۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
این اتش با همکاری اتش نشانی شرکت نفت گچساران مهار شد اگر نبودند این افراد مخرن اسیب جدی می دید چهار گروه ۲۵ نفر اتش نشان چها افسر کار کشته این کار به محل اعزام شدند