سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقام جويی از صاحب فروشگاه مزاحم اينترنتی را به دردسر انداخت

فردی که با انتشار مطالبی کذب عليه صاحب يك فروشگاه در شبکه های اجتماعی، در صدد انتقام‌گيری از وی برآمده بود، ازسوی ماموران پليس فتای استان شناسايی و دستگير شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت : با مراجعه فردي به‌عنوان صاحب يك فروشگاه به پليس فتا و ارائه مرجوعه قضائي مبني بر اينكه که چندي پيش شخصي ناشناس اقدام به راه‌اندازي يک کانال تلگرامي کرده و اقدام به نشر اکاذيب عليه بنده و فروشگاه من کرده که به همين منظور تقاضاي رسيدگي به موضوع را دارم.

وي افزود: طبق دستور مقام قضائی رسيدگي به اين پرونده در دستور کار کارشناسان پليس قرار گرفت و در بررسي‌هاي اوليه در خصوص کانال تلگرامي موردنظر، مشخص شد کانال فوق با انتشار مکرر مطالب عليه شاکي اقدام به هتك حيثيت وي کرده است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: کارشناسان پليس فتا با هماهنگي قضائی ، طي يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

سرهنگ مرتضوی بیان داشت : متهم در بازجويي اوليه منکر هرگونه بزه انتسابي شد، اما با مشاهده ادله و مستندات دقيق عنوان کرد که يکي از طلبکاران شاکي هستم و با راهنمايي تعدادي از دوستانم اقدام به راه‌اندازي و انتشار مطالبي عليه شاکي کردم .

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در ادامه با تکميل تحقيقات، پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به شهروندان توصيه کرد: هرگونه مزاحمت براي اشخاص حقيقي و حقوقي از طريق فضاي مجازي يا پيام رسان‌هاي موبايلي مطابق قانون جرائم رايانه‌اي‌، جرم بوده و در قانون‌ براي مرتکبان اين قبيل از جرايم، مجازاتي پيش‌بيني شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.